Internetbanka

Kas ir nepieciešams, lai pieteiktos internetbankai?
Ja uzņēmumam konts jau ir atvērts AS Eesti Krediidipank Latvijas filiāle, tad personai, kurai ir uzņēmuma pārstāvēšanas tiesības, ir jāierodas bankā līdzi ņemot tikai pasi vai personas apliecību. Ja uzņēmumam konts vēl nav atvērts AS Eesti Krediidipank Latvijas filiāle , tad nepieciešamos dokumentus konta atvēršanai skatīt šeit.

Cik maksā internetbankas pieslēgšana?
Rezidentiem Internetbankas pieslēgšana un lietošana ir bez maksas. Par TestKey izsniegšanu tiek ieturēta komisijas maksa saskaņā ar bankas noteikto cenrādi.

Cik ilgā laikā internetbanka tiek pieslēgta?
Internetbanka tiek pieslēgta 24 st. laikā no līguma parakstīšanas brīža.

Kā notiek pirmā reģistrācija internetbankai?
Noslēdzot līgumu, Jums uzreiz tiek izsniegts lietotāja kods, pirmreizējā parole un programma TestKey. Lai ieietu internetbankā, Jums ir jāatver interneta pārlūkprogramma un jāievada adrese: https://ibank.ekp.lv. Pirmajā internetbankas lietošanas reizē Jums būs jāievada lietotāja kods, kas būs atrodams uz aploksnes, un parole, kas būs norādīta uz lapas, kas būs atrodama aploksnē. Pēc visu datu korektas ievades (lietotāja koda un paroles) Jums attversies paroles maiņas ekrāns, kur tiks pieprasīts nomainīt pirmreizējo paroli uz patstāvīgu paroli. Ja dati tiks ievadīti nepareizi, Jums tiks parādīts attiecīgs kļūdas paziņojums. Pēc šāda paziņojuma parādīšanās jāpārbauda vai lietotāja kods un parole ir ievadīti pareizi.
Uzmanību! Pirmreizējā parole, ko izsniedz Bankā, ir nepieciešama tikai pie pirmās reģistrācijas internetbankā, turpmāk šī parole vairs nav izmantojama.

Ko darīt, ja pieeja internetbankai ir nobloķējusies?
Internetbankas nobloķēšanās gadījumā Jūs varat zvanīt pa tālruni +371 6 777 5 888 vai arī doties uz Bankas klientu apkalpošanas centru.

Vai pie viena klienta kontiem var tikt pieslēgti vairāki internetbankas lietotāji?
Pie viena klienta kontiem ir iespējams pieslēgt vairākus internetbankas lietotājus. Katram no internetbankas lietotājiem tiks piešķirts savs lietotāja kods un parole, kā arī katram lietotājam var tikt noteiktas tiesības rīkoties ar kontu (tikai skatīties vai arī veikt darbības ar kontiem).

Vai internetbanku var pieslēgt tikai skatīšanās režīmā bez tiesībām veikt maksājumus?
Internetbankai ir pieejami 2 standarta režīmi:

skatīšanās režīms - lietotājam ir tiesības tikai skatīties informāciju par kontiem un ar tiem veiktām darbībam;

pilnais režīms – lietotājam ir tiesības skatīt informāciju par kontiem un veikt konta operācijas;

To, kādā režīmā Jūs vēlēsieties strādāt Internetbankā, Jums būs jānorāda internetbankas līgumā. Ja Jums rodas kādi jautājumi par Internetbankas pieslēgšanu vai izmantošanu, Jūs varat zvanīt pa tālruni +371 6 777 5 888 vai arī doties uz AS Eesti Krediidipank Latvijas filiāle klientu apkalpošanas centru, kur Bankas speciālists atbildēs uz Jūs interesējošajiem jautājumiem.

[ Izprintēt ]

Kā rīkoties kredīta atmaksas grūtību gadījumā
Par Noguldījumu Garantiju Fondu
Par Noguldījumu Garantiju Fondu
Cenrādis
Stratēģijas maiņa
Darba dienās no 9:00 līdz 17:00
Avalehekülg EST RUS ENG